
ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК-ЗБИРКА ТЕКСТОВА СА ВЕЖБАЊИМА
|
Назив издања: | ЕНГЛЕСКИ ЈЕЗИК – ЗБИРКА ТЕКСТОВА СА ВЕЖБАЊИМА |
Аутор: | др Јелена Рајовић |
Издавач: | Академија струковних студија косовско метохијска, Лепосавић |
За издавача: | др Милан Мишић, председник |
Рецензенти: |
Проф. др Драгана Спасић, ред. проф. у пензији, Филозофски факултет, Универзитет у Приштини – Косовска Митровица Милица Спасић Стојковић, наставник страног језика, Топличка академија струковних студија |
Година издања: | 2023. |
Формат: | Б5 |
Штампа: | Кварк, Краљево |
Категоризација рукописа | ОСНОВНИ УЏБЕНИК | |
ISBN | 978‐86‐82074‐04-5 | |
COBISS.SR-ID | 120173065
811.111(075.8) |
Рукопис уџбеника „Енглески језик-збирка текстова са вежбањима“ ауторке др Јелене Рајовић представља новину у односу на уџбеничку литературу из области учења енглеског језика као страног за студенте техничке струке на нашим просторима.
Уџбеник је писан на енглеском језику, лаким стилом, једноставним реченицама, језиком који је лак за праћење изложене стручне материје. Он се може успешно користити и за рад на часу и за самосталан реад код куће, што му даје додатну вредност.
Садржај уџбеника „Енглески језик-збирка текстова са вежбањима“ др Јелене Рајовић, одговара циљевима реализације студијских програма и предмета. Конципиран је тако да прати достигнућа науке и праксе у контексту наставе енглеског језика струке.
Проф. др Δрагана Спасић, ред. проф. у пензији
Филозофски факултет, Универзитет у Приштини-Косовска Митровица
Уџбеник „Енглески језик-збирка текстова са вежбањима“ ауторке др Јелене Рајовић написан је разумљивим и инспиративним стилом, материја је јасно изложена и поткрепљена одговарајућим задацима провере знања. Садржај је логички конструисан и делови сваког поглавља представљају заокружену и логичку целину. Уџбеник карактерише неутрални стил излагања градива, односно не дисквалификује и не омаловажава нити једну друштвену групу, нацију, међународне субјекте и слично.
Целокупни садржај уџбеника „Енглески језик-збирка текстова са вежбањима“ др Јелене Рајовић карактерише принцип поступности, односно развојности представљеног градива.
Уџбеник ће несумњиво инспирисати студенте да уложе адекватнее самосталне напоре на усвајању представљеног градива и да трагају за новим изворима сазнања у оквиру своје струке, =а уз помоћ енглеског језика.
Милица Спасић Стојковић, наставник страног језика
Топличка академија струковних студија